به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین جلسه ستاد نوروزی، با حضور مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران کل ستادی و همچنین مناطق راهآهن (به صورت ویدیو کنفرانس) و نیز رئیس انجمن صنفی شرکتهای حملونقل ریلی مسافری در تاریخ ۳۰ بهمن ماه برگزار شد.
سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن در این جلسه گفت: شرکت های ریلی مسافری در ایام سفرهای نوروزی، بایستی تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح رفاهی و ایمنی واگن های مسافری انجام دهند.
مدیرعامل راه آهن ادامه داد: ستاد نوروزی راه آهن برای انجام برنامهریزی و هماهنگی لازم تشکیل شده تا خدمات مناسب در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران ارائه شود.
وی تاکید کرد: برای سفرهای ریلی باید اجزای مختلف یک سفر خاطره انگیز، ایمن و راحت فراهم شود.
مدیرعامل راه آهن گفت: سفر ریلی یک منظومه چند وجهی است و ما همزمان هم بر لزوم رعایت هرچه بیشتر اصول ایمنی، هم بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی در قطارها و ایستگاه ها، هم بر مسائل رفاهی، بهداشتی و زیبایی کوپه ها و هم بر لزوم رعایت قوانین توسط مسافران تاکید میکنیم.
ارائه گزارش آخرین وضعیت ناوگان مسافری، وضعیت زیرساختهای فروش بلیط، مرور کیفیت و کمیت فروش بلیط های اسفند ماه به عنوان اولین تجربه روش جدیدی عرضه بلیت، برنامههای فرهنگی ایستگاهها و قطارها در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از دیگر موضوعات مورد بررسی در جلسه ستاد نوروزی بود.